Thursday, February 9, 2017

Filmanmeldelse 

av: Sander S.


Fantastic 4-2015
Denne filmen handler om 5 personer som dro til en ny planet. Planeten lever.. de ble trykt ned mot en klippe.. alle kom seg unna utenom Doom som ble igjen der i noen år! Alle de 5 fikk forskjellige krefter. 1.bøylig 2.usynlig 3.supersterk 4.flamme 5. Dr. Doom hadde en spesiell kraft: Han kan trekke til seg jern, han kan kontrollere strømmen.

Filmen varer i 1t og 45min.

Terningkast: 3- Jeg ville gitt den et terningkast 3 fordi det er bra effekter, men jeg liker ikke selve filmen/handlingen fordi det er en type sjanger jeg ikke synes noe om og fordi jeg ikke ser på fantasy/superhelt filmer.

Filmen går under sjangeren Fantasy/action

Aldersgrense: 11
utgivelsesår: 2015
Regissør: Josh Trank





No comments:

Post a Comment