Monday, February 20, 2017

Tre på gangen

av: Live og Marius Aa


Rune



Hvor lenge har du jobbet på denne skolen? Jeg startet i 1987, så da har jeg jobbet her i 30 år nå.

Hva gjør du på fritiden din? Jeg er med barnebarna mine og jeg driver litt med quiz. Jeg drar også på turorientering på sommeren.

Hvor gammel er du? Jeg er 60, akkurat 60.

Hvilket fag liker du best? Jeg like best matte og gym.

Hva er viktigst med og jobbe med u. dommer? Å se utviklingen, hjelpe dem.

Har du kjæledyr og eller barn? Jeg har tre barn, og en hund.

Hvilket fotball lag er best? Chelsea


Hvorfor er Chelsea best? De har gode spillere og en god manager. Men jeg begynte å like dem i 1970, da jeg så dem spille mot favorittlaget Leeds og Chelsea vant. Alle i klassen hadde liksom hvert sitt lag, og da ble Chelsea mitt. 




Linda


Hvilket fag er du lærer i: Jeg har kunst og håndverk, jeg har også arbeidslivsfag og jeg er på Honerud en dag i uka.

Hvilket fag liker du best og undervise i: Praktiske fag der man får lage ting.
Hva driver du med på fritiden: Jeg er sammen med barna mine, og jeg liker å gå tur. Jeg går meg også ofte vill.
Hvor lenge har du jobbet på skolen: Nå er det vel 12 år, siden 2005

Hvor mange barn har du: Jeg har to barn.

Har du noen prosjekt gående nå for tiden: Jeg bygger på huset, maler, snekrer, kjører lastebil på dynga.





Marianne kontordame



Hvor lenge har du jobbet på skolen: Jeg har jobbet her i 9 år.

Hva er gøy med jobben din: Det er vel kontakten mellom lærere og elever som jeg liker best

Hvor gammel er du: Jeg er nå 50 år gammel.

Hva gjør du på fritiden: Jeg går ofte tur og jeg leser mye.

Er du vikar/lærer i noen fag: Nei, jeg er ikke det fast.

Hvilket fag liker du best: Jeg liker godt matte.

Hva er den rareste arbeidsoppgaven din her: Det er vel mye rart men den rareste? Det er jeg ikke sikker på. 

No comments:

Post a Comment