Friday, April 7, 2017

Påskegodtetesten 2017

Påske er ikke påske uten litt påskegodt. Med det så snakker jeg spesielt om påskeegg.

Men hvis det er noe forslag jeg virkelig har så er det Freia’s sjokoladeegg i butikker nær deg. Freias sjokoladeegg har en himmelsk smak av melkesjokolade i størrelsen på et egg. Du får med en skje som du kan bruke til å grave opp alt det gode melkesjokoladeinnholdet.



Definitivt et terningkast på 5/6 




Noen har egne påskeegg som de fyller. Her har du noen forslag til hva du kan fylle påskeegget ditt med:

Nidars smågodt må være en av de beste smågodteriet jeg har smakt. Er du spesielt glad i surt godt så kan jeg garantere at Nidar ikke kommer til å skuffe deg, Det er også masse mer, sjokolade, lakris og alt av søtt. 

Terningkast 5/6





Her er en anbefaling til de som hadde tenkt seg en tur til Sverige i Påsken. Skittles! Skittles er virkelig noe for alle hvis du spør meg. Det kommer også i flere fasonger. Original (Rød), Sur (Grønn) og Søt (Lilla). De selger Skittles i Norge men da får du ikke kjøpt så store. I Sverige får du kjøpt dem i 400g i hvilken smak du vil. 

Skittles gir jeg en vel fortjent 6/6



STYR UNNA:

Blærgh!

Hvorfor er det kirsebær inni her?

Alt av godteri med likør og spritsmak. Om det er en ting jeg virkelig ikke foreslår, så er det sjokolade med væske inni seg. 

Som for eks. denne sjokoladen som har en flytende smak av kirsebær inni seg. Disse sjokoladene er det mange som liker men samtidig mange som virkelig ikke liker. Jeg foreslår ikke disse typer sjokolade.






Ikke særlig max i det hele tatt!
Og til slutt, til alle pizzaelskere der ute. Du ser disse kule, morsomme og fengene reklamene om Helmax pizzaen. Ikke anbefalt!

Jeg har smakt denne pizzaen og de sier at den har en god og sprø ostebunn. Dette er bare tull. Pizzaen er bare gris og holde i og smaken er ikke akkurat like himmelsk som det folk sier. 



Skrevet av Mathias

No comments:

Post a Comment